תקנון שימוש באתר

תקנון שימוש באתר אומא

מבוא

אתר אומא (להלן: “האתר“) הינו אתר ברשת האינטרנט, המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט. בעל האתר ומפעילו הינו חברת “רונן חן בע”מ”, ח.פ. 512406042, שכתובת משרדה הרשום היא ברח’ תל גיבורים 5 תל אביב  (להלן:”רונן חן“).

פעולה באתר הינה כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר (להלן: “פעולה“).

הוראות תקנון זה יחולו על כל פעולה שתבוצע באתר על ידי “המשתמש”, כהגדרתו להלן.

תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש לבין רונן חן, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמה של המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע להוראת תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלה.

לצורך תקנון זה, “משתמש” – כל אדם, לרבות חברה, רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:

המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (“ההורים“) בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי התקנון.

המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.

המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.

תנאים כלליים

מובהר כי רונן חן רשאית, על פי שיקול דעתה, להפסיק את פעילות האתר בכל עת וללא הודעה מראש.

רונן חן שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או לאפשרות לבצע רכישות באתר ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה הולמת או שאינה לפי תקנון השימוש, או המנסה לפגוע בניהולו התקין של האתר. תקנון זה ניתן לשינוי ו/או עדכון בכל עת על-ידי רונן חן ו/או מי מטעמה, על פי שיקול דעתם הבלעדי. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו לצורך פרשנות התקנון.

שירותים המוצעים באתר

אתר רונן חן מציע מגוון תכנים ו/או שירותים ו/או פעולות ולרבות, השירותים המפורטים להלן:

גלישה ועיון בתכנים שונים. רכישת מוצרים ו/או שירותים. שיתוף ושליחת מוצרים מן האתר מן המשתמש אל חבריו ומכריו באמצעות דוא”ל ו/או שיתוף באמצעות רשתות חברתיות. מתן משוב ו/או תגובות למוצרים ו/או תכנים באתר אשר יפורסמו באתר ו/או בדף הפייסבוק של רונן חן. מובהר כי רונן חן  רשאית לבחור, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, אם לפרסם או למנוע את פרסום המשוב. תיוג מוצר או פריט שיבחר על ידי המשתמש באמצעות רשתות חברתיות. הרשמה לדיוור (קבלת מידע תוכני, שיווקי ופרסומי באמצעי מדיה שונים לפי בחירת המשתמש).

מובהר כי רונן חן אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים הללו יינתנו ו/או יינתנו באופן רציף ושוטף באתר, ורונן חן תהא רשאית לשנות (לרבות להרחיב או לצמצם) את רשימת התכנים ו/או השירותים הניתנים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי ליתן על כך הודעה כלשהי. מובהר, כי רונן חן רשאית לבחור לפסול ו/או שלא להעלות לאתר ו/או לדף החברה בפייסבוק כל תגובה ו/או משוב ו/או תמונה ו/או תוכן (להלן: “התוכן“), אשר על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, עשוי לפגוע בשמה של רונן חן ו/או ברגשות הציבור ו/או הינו בעל אופי בוטה או פוגעני באופן מיני או אחר ו/או עשוי לגרום להפרת זכויות קניין כלשהן ו/או נוגד הוראות כל דין ו/או מכל טעם אחר. כל משתמש בשירותים המוצעים באתר מצהיר ומאשר בזאת, שהוא נותן לרונן חן את זכות השימוש המלאה והבלעדית בתכנים ומאשר ומתחייב שרונן חן תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונתו במסגרת כל פרסום ו/או הצגת התוכן באתר ו/או בדף הפייסבוק וללא תשלום כלשהו. זכות זו של רונן חן תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, המשתמש מאשר כי הוא מודע לכך כי מרגע פרסום המשוב ו/או התגובות, השיתוף, התיוג והעלאת תכנים מכל סוג לאתר ו/או לדף הפייסבוק, תהיינה פעולותיו אלה חשופות לציבור, על כל המשתמע מכך, והמשתמש מאשר כי לקח זאת בחשבון בהחלטתו להשתמש בשירותים אלה. המשתמש מאשר כי לרונן חן מוניטין בתחום פעילותה וכי עליו להימנע מכל פגיעה במוניטין של רונן חן ובכלל זה להימנע מכל פעילות באתר אשר עלולה לפגוע בשמה הטוב של רונן חן בעיני הציבור. בהקשר זה, מתחייב המשתתף כי לא יפעל בדרך שיש בה כדי לפגוע במוניטין של החברה כאמור.

הרכישה באתר

האתר מאפשר, בין היתר, בחירת ורכישת מוצרים מבין המוצרים המופיעים באתר, באופן קל, נח ומהיר. כדי לבצע הזמנה יש תחילה לבחור את המוצר או השירות, הצבע והמידה המבוקשים. עבור כל מוצר או שירות המוצע באתר יוצג “דף מוצר” בו יופיעו פרטי המוצר או השירות המוצע ומחיר המכירה (להלן “דף מוצר“). רונן חן רשאית לעדכן את דף המוצר מעת לעת, להוסיף או להחסיר מוצרים, להסיר מוצרים שאזלו מן המלאי, להוסיף צבעים ו/או מידות וכן לעדכן ו/או לשנות את מחיר המוצר מעת לעת. מובהר כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלים בין התמונות, לרבות הצבעים המופיעים בתמונות ופרטי המוצרים לבין המוצרים בפועל. שינויים אלה נובעים, בין השאר, מן העובדה כי המוצרים מצולמים ומוצגים על גבי מסך מחשב. המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ על-פי דין, אלא אם צוין אחרת במפורש. על מנת לבצע רכישה באתר, יתבקש המשתמש לבחור סיסמא, וכן להקליד פרטים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. על מנת שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא תוכל רונן חן להבטיח את ביצוע ההזמנה (להלן: “ביצוע ההזמנה“).

מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות לכדי עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לרונן חן עקב שיבוש בהפעלת האתר. כמו כן, המידע שימסר על ידי המשתמש באתר ישמש בין השאר לשליחת דואר אלקטרוני בנוגע למבצעים מיוחדים או עדכונים באתר, זאת אך ורק לאחר קבלת אישור המשתמש לכך. במעמד ביצוע ההזמנה תבצע רונן חן בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם קבלת אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תימסר למשתמש הודעה מתאימה שההזמנה אושרה. מובהר כי חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי מיד עם סיום ביצוע ההזמנה. המוצר/ים ו/או השירות/ים שירכשו באמצעות האתר (היינו, בוצעה על ידי המשתמש הזמנה וזו אושרה) יכונו להלן: “המוצרים“.

תנאים להשלמת עסקת הרכישה:

עסקת הרכישה תבוצע רק לאחר השלמת תהליך ההזמנה ולאחר שרונן חן תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנהלי העבודה הקיימים בינן לבין רונן חן. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי – יקבל הלקוח הודעה מתאימה. השלמת עסקת הרכישה מותנית גם בכך שהמוצרים המבוקשים קיימים במלאי בעת השלמת הליך ההזמנה. במקרה של מוצר אשר אזל מן המלאי ו/או שישנה בעיה באספקתו, מכל סיבה שהיא, תהיה רונן חן רשאית להודיע למשתמש על ביטול ההזמנה. הודעה כאמור תימסר למשתמש באמצעות דואר אלקטרוני ו/או בהודעה טלפונית, על פי בחירת החברה. במקרה כאמור, לא תהיה למשתמש טענה כלשהי כנגד רונן חן ובעצם ביצוע ההזמנה, מוותר המשתמש על כל טענה כאמור. רונן חן שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות המוצרים בכל הזמנה.

ההזמנה תרשם במחשבי רונן חן וניתן יהיה לראותה ולעקוב אחר הטיפול בה בקישור “החשבון שלי” שבאתר. כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הרכישה על ידי המשתמש באתר.

יובהר ויודגש, כי משלוח הודעת דואר אלקטרוני בדבר רישום ההזמנה במערכת של רונן חן אינה מהווה ראיה בדבר השלמת הפעולה ואין במשלוח הודעת הדוא”ל כדי לחייב את רונן חן. מובהר כי רישומי מערכת המחשב של רונן חן הכוללים רישום ממוחשב ואוטומטי של כל הפעולות באתר מהווים ראיה לכאורה לאמור בהם.

אספקת המוצר

המשתמש רשאי לבחור באספקת המוצרים המוזמנים ישירות לביתו ו/או ליעד אחר לפי בחירתו באמצעות שליח או באמצעות דואר רשום או לחילופין, לבחור באספקת המוצרים אל אחת מחנויות רונן חן על פי בחירתו.

אספקה באמצעות דואר

רונן חן תשלח את המוצרים באמצעות דואר רשום – ללא תשלום

אספקה לבית המשתמש

רונן חן תספק למשתמש את המוצרים באמצעות חברת שילוח עצמאית (להלן: “חברת השילוח“). אספקת המוצרים על ידי חברת השילוח תיעשה בתוך מספר ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (עד 6 ימי עסקים). רונן חן איננה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה. לא תתאפשר אספקת מוצרים מחוץ לשטחי ישראל. לא תתאפשר אספקת מוצרים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג .אספקת מוצרים אל בית המשתמש כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט באתר. דמי המשלוח יתווספו למחיר המוצרים המצוין באתר. דמי המשלוח יגבו בגין אספקה ליעד אחד, בין אם הוזמן מוצר אחד או יותר.

אספקה לאחת חנויות רונן חן ברחבי הארץ

אספקת המוצרים לחנות תבוצע בתוך מספר ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (עד 6 ימי עסקים). המוצרים יסופקו לחנות שתיבחר על ידי המשתמש, על פי העדפתו, וכפי שיסומן על ידי המשתמש באתר [רשימת החנויות מופיעה באתר]. מובהר כי לא תתבצע אספקה לחנויות “רונן חן OUTLET”. עם הגעת המוצרים המוזמנים לחנות שנבחרה על ידי המשתמש, ייצור נציג מרונן חן קשר טלפוני עם המשתמש לצורך עדכונו בדבר הגעת המוצרים לחנות. המשתמש יאסוף את המוצרים מן החנות במהלך שעות פעילות החנות. רונן חן תשמור את המוצרים בחנות האמורה למשך 14 ימים. היה והמשתמש לא יופיע לאיסוף המוצרים מן החנות בתוך 14 ימים, כי אז תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה. במקרה של ביטול העסקה כאמור לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד רונן חן בקשר עם ביטול העסקה. במקרה של אספקת המוצרים לחנות רונן חן ואיסופם על ידי המשתמש מן החנות לא יחויב המשתמש בתשלום דמי משלוח כלשהם.

זמני האספקה המפורטים לעיל ימנו החל ממועד אישור ההזמנה ע”י חברת כרטיסי האשראי. מובהר כי זמני האספקה המפורטים לעיל הינם זמנים משוערים. ייתכנו שינויים בזמני האספקה עקב עיכובים התלויים בצד ג’ ושאינם תלויים ברונן חן. המשתמש מאשר כי ידוע לו כי יכול ואספקת המוצרים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר מן הזמן המשוער וכן, הוא מאשר כי ידוע לו שרונן חן לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצרים במקרים הבאים:

עקב “כוח עליון” ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע. שביתה ו/או השבתה אצל ספקי הסחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים. כל סיבה אחרת שאיננה בשליטת רונן חן. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית רונן חן תהיה רשאית לספק את המוצרים למשתמש במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם המשתמש. מובהר כי רונן חן איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר המוצרים אינם נמצאים במלאי. אם מוצרים מסוימים חסרים במלאי, רונן חן תמסור הודעה על כך למשתמש אשר יהא רשאי לבטל את ההזמנה.

מובהר כי אספקת המוצרים (בחנות רונן חן או בבית המשתמש או בסניף דואר) יכול ותותנה בהצגת תעודת הזהות של המשתמש וכן בהצגת מספר “אישור ההזמנה” כפי שיתקבל ממערכת ההזמנות בגין ביצוע העסקה, זאת על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של רונן חן. מוסכם כי רונן חן ו/או מי מטעמה תהא רשאית לדרוש כל אמצעי זיהוי נוסף, על פי שיקול דעתה, כתנאי למסירת המוצרים לידי המשתמש.

ביטול עסקת הרכישה על ידי המשתמש

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן:

ביטול העסקה בתוך שעתיים מרגע השלמת הזמנת המוצרים באתר ולפני משלוח המוצר – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון  03-5188433 שלוחה 2 ובמסגרת שעות הפעילות של שירות הלקוחות, בימים א’-ה’ בשעות  8:00-17:00 באותו היום. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).

לאחר יותר משעתיים יתבקש ביטול העסקה לאחר פרק זמן זה, ההזמנה תחויב ותבוצע, אך הלקוח יהא רשאי להחזיר את המוצר, לאחר קבלתו, באמצעות דואר ישראל, ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש. ביטול העסקה לאחר קבלת המוצר בידי המשתמש, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.

פריטים שנרכשו בתנאי "מבצע" (למשל ולשם הדוגמה בלבד: 1+1, השני ב 25% הנחה), יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל הפריטים). ככל שיוחזר רק חלק מהפריטים, החזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין הפריט, בעת הרכישה.

ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות רונן חן או באמצעות הדואר לפי בחירתו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).

ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה והמוצר התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות רונן חן או באמצעות הדואר.

בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות אל שירות הלקוחות של רונן חן  בדוא”ל: ronenchen@ronenchen.com או בטלפון 03-5188433 שלוחה 2. בכל מקרה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאים הבאים:

החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והמוצר המוחזר. החלפת המוצר במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בחנויות רונן חן, בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת ברונן חן, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש. החזר כספי לתשלום שנעשה באמצעותPAYPAL   יבוצע על-ידי זיכוי חשבון ה PAYPAL

ביטול עסקת הרכישה על ידי רונן חן

רונן חן שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:

אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי המוצר אזל מהמלאי.

אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש.

בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.

המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.

המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.

המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע ברונן חן ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג’ אחר כלשהו.

אם לפי דעת החברה, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את המוצרים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג’. בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור מוצרים שרכש באתר לצד ג’ כלשהו.

המשתמש לא הגיע לחנות לאסוף את המוצרים שהוזמנו על ידו בתוך 14 ימי עסקים.

בכל מקרה אשר בו, מחמת “כח עליון”, אין באפשרות רונן חן לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה. בסעיף זה “כוח עליון” משמעו: לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני. בנסיבות כאמור רשאית רונן חן לבטל את העסקה או להציע למשתמש מוצר חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול.

בוטלה מכירה כאמור רונן חן לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל שירות הלקוחות בדוא”ל: info@omaisawoman.com   או בטלפון 03-5188433 שלוחה 2

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר רונן חן, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של רונן חן בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר רונן חן, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם רונן חן בלא קבלת הסכמת רונן חן מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר רונן חן לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת רונן חן מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של רונן חן מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו (“קישור עומק”), אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו רונן חן, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. השם רונן חן,  סימני המסחר של רונן חן (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב’ – הם כולם רכושה של רונן חן בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של רונן חן ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם רונן חן נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

דין ושיפוט

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר – תהא לבתי המשפט (השלום או המחוזי) תל אביב-יפו ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.

ראש הטופס

תחתית הטופס

 

תקנון מועדון לקוחות OMA

25.6.20

תקנון מועדון לקוחות אומה (OMA)

מבוא

מועדון הלקוחות של רונן חן בע"מ עבור אומה (שהינו מועדון נפרד ממועדון רונן חן) הנו מועדון לקוחות שהוקם במטרה להעניק לחברות המועדון עדכונים, מידע והטבות שונות ומגוונות.

הגדרות
הצטרפות למועדון הלקוחות אינה כרוכה בתשלום.
"אומה" הינו מותג חדש שהוקם ומשווק ע"י רונן חן בע"מ ועבורו מוקם המועדון
בכל מקום בו מופיע "רונן חן בע"מ" ההתייחסות היא עבור מועדון לקוחות של מותג אומה בלבד.
“הטבות” כהגדרתן בסעיף 4.1 לתקנון.
“חברת מועדון” הנה מי שהצטרפה לחברות במועדון אומה בהתאם לסעיף 3 לתקנון.
“טופס ההרשמה” הנו טופס הרשמה למועדון בנוסח שיעודכן מעת לעת ע”י המועדון.
“המועדון” הנו מועדון הלקוחות של רונן חן בע"מ עבור אומה
“מנהל המועדון” הנו רונן חן בע"מ
“פרטי חברת המועדון” כהגדרתם בסעיף 7 לתקנון .
“תקופת החברות” הינה תקופה של שנתיים ממועד הקניה האחרונה.
“התקנון” הנו תקנון המועדון כמפורט במסמך זה .

הצטרפות למועדון
3.1. ההרשמה למועדון הנה לכל אדם מעל גיל 18.

3.2. ההרשמה למועדון נעשית באמצעות מילוי ומסירה של טופס ההרשמה (בכל אחת מחנויות רונן חן או באתר האינטרנט של החברה או בכל אתר בו ימכר מותג אומה)

3.3. מנהל המועדון רונן חן בע"מ עבור אומה יהיה רשאי לדחות בקשה להצטרף למועדון מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי שתחול עליו החובה לנמק את סירובו.

3.4. הסכמה לכל תנאי התקנון הנה תנאי לחברות במועדון. מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, כמוהו כהסכמה של מי שמבקש להירשם למועדון לכל הוראות התקנון לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם הוראות התקנון ו/או שינוי התקנון.

3.5. חברת המועדון אחראית לעדכן את המועדון בכל שינוי שיחול באיזה מפרטיה האישיים המפורטים בטופס ההרשמה, ובכלל זה בכתובת הדואר האלקטרונית שלה, בין היתר על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין המועדון לבין חברת המועדון. המועדון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בגין אי עדכון הפרטים כאמור.

3.6. החברות במועדון היא לתקופת החברות בלבד ותתחדש אוטומטית אלא אם כן בקשה החברה אחרת.

3.7. עם סיום החברות במועדון מסתיימות גם ההטבות והזכויות שצברה הלקוחה בתקופת החברות. 

3.8. בהצטרפותו למועדון מאשר חבר המועדון את הסכמתו לקבלת עדכונים תקופתיים ותוכן שיווקי ופרסומי מרונן חן עבור אומה , בכל אמצעי תקשורת שרונן חן בע"מ ימצא לנכון, בקשר לרונן חן עבור אומה לפעילויותיו ,למוצריו ולמבצעי הטבות, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של רונן חן בע"מ, ולתקופה שאינה מוגבלת בזמן.

3.9. לקוחה המבקשת להפסיק לקבל עדכונים תקופתיים מרונן חן בע"מ עבור אומה , במהלך תקופת החברות במועדון או שלאחריה, תודיע על כך לרונן חן בע"מ עבור אומה בהתאם לדרך המפורטת בעדכון שנשלח אליה ו/או בפניה ישירה לשירות הלקוחות של החברה, שפרטי ההתקשרות עמו מפורטים להלן.

הטבות לחברות המועדון
4.1. אם וככל שמנהל המועדון יחליט שחלק מההטבות שיינתנו יהיו ניתנות למימוש באמצעות קופונים, הקופונים ישלחו ללקוחה באמצעי המשלוח בו יבחר מנהל המועדון ,לפי שיקול דעת מנהל המועדון. מימוש הקופונים כאמור יתבצע באמצעות הצגת עותק מודפס של הקופונים או באמצעות הצגת הודעת SMS/MMS המכילה את הקופונים (במידה והקופונים ישלחו לדואר האלקטרוני של חברות המועדון, האחריות להעברת הקופונים מהדואר האלקטרוני למכשיר הנייד מוטלת על חברות המועדון ) בחנויות רונן חן או בכל מקום בו יבחר מנהל המועדון ובלבד שיהיה רשום על הקופון. עלויות המרת הקופונים ו/או שליחת / קבלת הודעות SMS/MMS לטלפון הסלולארי. יובהר כי קופון שלא מומש על למועד סיום התוקף שלו לא יהיה תקף ולא יהיה ניתן לממשו לאחר מועד זה , וחברת המועדון לא תהיה זכאית לקופון חלופי ו/או תמורה כלשהי בגינו.

4.3. ההטבות הינן אישיות לחברות המועדון ואינן ניתנות להעברה.

4.4. מנהל המועדון שומר לעצמו את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתו.

4.5. רונן חן בע"מ שומר לעצמו הזכות להודיע על הפסקת פעילות המועדון בכל עת, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בהודעה של 30 (שלושים) ימים מראש, וזאת מבלי לפגוע בהטבות ובקופונים אשר הוקנו לחברות המועדון עד למועד הפסקת הפעילות המועדון. במקרה של הפסקת פעילות המועדון כאמור :

4.5.1. תינתן לחברות המועדון האפשרות לנצל את ההטבות והקופונים שבידם כל עוד הם בתוקף על פי הרשום עליהם ;

4.5.2. לא יהיו לחברות המועדון כל טענות בגין הפסקת פעילות המועדון .

סיום וביטול חברות
5.1. מבלי לגרוע מהוראות הדין, כל חברת מועדון תהיה זכאית לבטל את חברותה במועדון בכל עת בהודעה שתימסר למועדון בכתב. הביטול בפועל ייעשה בתוך שלושה (3) ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת הביטול ואם נמסרה הודעת הביטול באמצעות דואר רשום – בתוך שישה (6) ימי עסקים מיום מסירתה למשלוח, והכל אם לא נקבה חברת המועדון במועד מאוחר יותר בהודעת הביטול.

5.2. במקרה של סיום או ביטול חברות במועדון מכל סיבה, לא תהיה חברת המועדון זכאית להטבות.

מדיניות פרטיות , מאגר מידע ודיוור ישיר
6.1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההרשמה והשימוש באתר וכן הפרטים שייקלטו על ידי מערכת הקופות של החברה בגין רכישות חברת המועדון (“פרטי חברת המועדון”), יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של רונן חן בע"מ

6.2. רונן חן בע"מ לא ימסור את פרטי חברת המועדון לצדדים שלישיים, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן :

6.2.1. אם יידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין .

6.2.2. אם יקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדו בגין פעולות שבוצעו על ידי חברת המועדון ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין חברת המועדון לבין רונן חן בע"מ.

6.2.3. אם יארגן את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שיתמזג עם גוף אחר או ימזג את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר – רונן חן בע"מ יהיה זכאי להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי חברת המועדון, ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו. במקרה של העברת פרטי חברת המועדון לגוף אחר כאמור, רונן חן בע"מ ימסור הודעה לחברות המועדון.

6.3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של חברת המועדון לכך שפרטי חברת המועדון שלה וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיה שהגיע ו/או יגיע לידיעת רונן חן בע"מ , יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של רונן חן בע"מ עבור אומה או מי מטעמו, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות :

6.3.1. למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לחברת המועדון בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון , בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר )

6.3.2. לצרכי ניהול המועדון, עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר למועדון.

6.3.3. לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות.

6.3.4. לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות “עוגייה” (COOKIES) שימוש כאמור בפרטי המועדון לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של רונן חן בע"מ עבור אומה וחברת המועדון מוותרת בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א 1981. רונן חן בע"מ לא יחשב כמפר התחייבות לפרטיות או פוגע בפרטיות משתמשת בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.

6.4. חברות המועדון מאשרות שידוע להם שלא חלה עליהן חובה חוקית למסור את פרטי חברת המועדון וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. חברות המועדון מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרט חבר המועדון ומאשרת כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיע בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

6.5. חברות המועדון: שמתנגדות לשימוש בפרטי חברת המועדון אודותיהן או, שמעוניינות להסיר עצמן ממאגר המידע הרשום בבעלות רונן חן בע"מ עבור אומה, או שמבקשות שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר: יודיעו על כך בכתב למנהל המועדון, ובמקרה זה מנהל המועדון יפעל בהתאם להוראה שנמסרה להם, ורונן חן בע"מ יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו, לבטל את חברותן במועדון מבלי שהם יהיו זכאיות לפיצוי כלשהו בגין כך.

אחריות
7.1. המועדון ו/או מי מטעמו לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג, בקשר למימוש ו/או אי מימוש ו/או השימוש בהטבות ו/או בקשר לנזק כלשהו, עקף, תוצאתי או נסיבתי, אשר יגרם לחברת המועדון או לצד שלישי כלשהו בקשר עם המועדון ו/או ההטבות, לרבות אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו”ב.

7.2. רונן חן בע"מ אינו מתחייב כי האתר ו/או המועדון של אומה לא ייסגרו ו/או כי הפעילות בהם לא תופסק באופן זמני או קבוע והוא שומר לעצמו את הזכות לסגור את האתר ו/או המועדון ו/או את פעילותו בכל עת לפי שיקול דעתו הבלעדי. על כן, חברות המועדון מתבקשות לנהוג בהתאם וליצור גיבוי מחוץ לאתר של כל מידע ו/או תוכן אותו הינם מעוניינות לשמור.

7.3. רונן חן בע"מ ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון ו/או באתר , לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בהם, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתם, ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חברת המועדון בכל סעד ו/או זכות, למעט אם נאמר אחרת המפורש בתקנון זה. במקרה של תקלה ו/או שיבוש כאמור, יהא רונן חן בע"מ רשאי מכל סיבה שתיראה לו סבירה, לבטל את המועדון או לנקוט בכל פעולה אחרת כפי שימצא לנכון. למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לאף אדם, לרבות לחברות המועדון , לא תהא כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן ינקטו רונן חן בע"מ עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל וכי רונן חן בע"מ אינם ולא יהיו אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו לאדם כלשהו, לרבות לחברת מועדון, עקב ו/או בקשר עם תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל ו/או עקב הפעולות שינקטו כאמור.

7.4. רשתות תקשורת, מחשבים, שרתים ואתר אינטרנט חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים. רונן חן בע"מ נוקט במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי חברות המועדון באתר אולם על חברות המועדון לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע. רונן חן בע"מ אינו מתחייב שהשירותים והמידע באתר ובשרתי המועדון ( או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם ) יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם. בגלישה באתר , בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע , חברות המועדון משחררות את רונן חן בע"מ ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם להם ו/או למי מטעמם עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד ומנהל רונן חן בע"מ ו/או מי מטעמו בקשר לכך.

דרכי מסירת הודעות
8.1. דרכי מסירת הודעות מהמועדון לחברות המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי רונן חן בע"מ, ולפי שיקול דעתו הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בחנויות רונן חן וחנויות אומה ככל שיהיו ו/או באמצעי תקשורת כלשהו ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של אומה ייחשב כמסירת הודעה לחברות המועדון ולחברות המועדון לא תהיינה טענה ו/או דרישה בגין כך ו/או טענה לאי ידיעה אודות תוכן ההודעה.

8.2. דרכי מסירת הודעות לחברות המועדון לרונן חן, בכל דבר ועניין , ייעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני : info@omaisawoman.com או בטלפון 03-5188433

8.3. שעות פעילות שירות הלקוחות : ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 ( ללא ערבי חג, חגים, שבתות, וימי שבתון )

כללי
9.1. יובהר כי אין בהוראות תקנון זה כדי לגרוע באופן כלשהו מהוראות תקנון האתר בכל הנוגע לשימוש באתר.

9.2. רונן חן בע"מ שומר לעצמו את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את הוראות התקנון, כולן או חלקן, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט.

9.3. התקנון המעודכן יחייב החל ממועד פרסומו באתר. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי ההנהלה ברונן חן בע"מ.

9.4. רונן חן בע"מ רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכיוצ”ב בכל עת.

9.5. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. האמור לעיל לא יחול על עדכונים שהמועדון יערוך בתקנון, אשר יגברו על הוראות התקנון הלא מעודכנות.

9.6. האמור בתקנון זה נכתב בלשון נקבה לשם הנוחות בלבד ומופנה לגברים ונשים כאחד.

9.7. כל התנהגות של רונן חן בע"מ לטובת חברת המועדון בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור שלהם על האמור בתקנון זה.

9.8. מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

9.9. לברורים ושאלות בכל עניין הנוגע למועדון ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני: info@omaisawoman.com . או בטלפון : 03-5188433 שעות פעילות שירות לקוחות : ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 (ללא ערבי חג, חגים, שבתות, וימי שבתון ).

אנו מברכים אותך על הצטרפותך למועדון ומאחלים לך קריאה נעימה והנאה מרובה.