רותם סלע משגעת בסאטן, חן אמסלם בחצאית המושלמת: הסלבס עומדות לחרוש את הקולקציה הזאת

הסטייליסטית סיון חימי נכנסה לתפקיד המנהלת האמנותית של OMA, המותג המוקמי שכבר הפך לאהוב הפאשניסטות, ומסיבת ההשקה של הקולקציה משכה את מיטב האורחות במיטב הלוקים. קבלו קצת השראה חורפית באדיבות רותם סלע, חן אמסלם, לוסי איוב, אנה ארונוב וגלית גוטמן.
רותם סלע משגעת בסאטן
כבר בגלגולה הקודם תחת ידיה של מיטל וינברג אדר, הפכה OMA מהר מאוד לחביבת הסלבס והפאשניסטות. עכשיו, כשלתפקיד המנהלת האמנותית נכנסת הסטייליסטית סיון חימי – מי שאמונה על מלתחותיהן של נשים כמו רותם סלע, לוסי איוב או ניבר מדר, המככבות כאן על בסיס קבוע בזכות הלוקים המעולים שלהן – נשאר רק להכיר מקרוב את הקולקציה החדשה כדי שנדע לזהות מיד כשכולן ילבשו אותה.

הסטייל הנוכחי של OMA, כאמור בניהולה של חימי ובבעלות רונן חן, מבוסס על עוצמה אלגנטית, פריטים שמביאים סטייטמנט בלי לעשות רעש מיותר. תמצאו שם בלייזרים בגזרת אוברסייז עם כתפיים נוכחות, שמלות חולצה מכופתרות בגזרת מותן שמוטה, צווארוני גולף הדוקים ומכנסיים מחויטים ומדויקים.
חן אמסלם
אתמול (ב') נערכה ההשקה החגיגית ועמוסת האורחות הנוצצות, ששמחו להדגים את הקלאס הנינוח של הקולקציה: גלית גוטמן בשמלת סריג שחורה עם שסע שהיא פריט מפתח לחורף הקרוב, אנה ארונוב בחליפת פסי סיכה שתמיד תסגור כל פינה, ניבר מדר בטוטאל-לוק ג'ינס מגה קולי, חן אמסלם בחצאית עור דמוית מעטפת שהיא יציאה היסטרית, ורותם סלע בלוק של סאטן שחור עדין, מאופק וסקסי.
אנה ארונוב בחליפה של אומא
גלית גוטמן בשמלה של Omä
ניבר מדר
לוסי איוב
רונית יודקביץ'
שביט ויזל
חן יאני
רונן חן וסיון חימי

לכל הכתבה >>