שחור זה השחור החדש: הכוכבות עוברות לשעון חורף

הסטייליסטית סיון חימי השיקה את הקולקציה הראשונה בעיצובה והטאלנטיות שכל השנה מקבלות "שיק" בזכותה - הגיעו לפרגן. אז מי היו שם ומה חשבתם על מה שהן לבשו?
בזמן שאנחנו עדיין מוצאים את עצמנו משחקים "רולטה רוסית" כל בוקר מול ארון הבגדים במטרה לנחש האם סוף סוף יהיה באמת קריר כשנצא היום מהבית, בשבת הקרובה נוכל לפחות למצוא תירוץ הולם לעובדה שאנחנו כבר יוצאים עם ז'קט כששעון החורף ייכנס לתוקפו באופן רשמי.

אמש (ב'), קיבלנו עוד תזכורת לכך שהקיץ חלף כשהכוכבות הגדולות של הביצה הגיעו לפרגן לסטייליסטית סיון חימי שחצתה את הקווים והשיקה את הקולקציה הראשונה תחת ידיה - Oma, ובמקום צבעי הניאון והפסטל ששלטו כאן ביד רמה בחודשים האחרונים, היה זה השחור שתפס את מקומו הראוי מחדש.
אז מי הגיעו לפרגן לאישה שדואגת שהן יקבלו שיק במשך כל השנה? רותם סלע שהשיקה גם פוני חדש ולא פספסה את ההזדמנות לעשות כבוד, גלית גוטמן בשמלת שסע שעשתה לנו פלשאבק לאנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר, חן אמסלם שנראתה במיטבה, אנה ארונוב שהצליחה לבלוט בחליפה בהירה, רונית יודקביץ', ניבר מדר, שביט ויזל ועוד. ומה חשבתם על מה שלבשו כולן? הצביעו והשפיעו בסקר שיק או שוק.












לכל הכתבה >>
Back to blog